Рефлексія



День перший “Знакомство”

Приятно было увидеть своих “постоянных” кураторов :)
Учиться люблю всегда, но директор думает иначе :(
Понравилась группа, и то что нас не очень много (на удивление).
Закрепила работу со слоями в гугл-картах.
Творческое задание “Знакомство” дало уверенность в том что у нас не будет стандартных шаблонов.
Надеюсь, полет творческой мысли у нас не прервется на протяжении всех дней учебы.

День другий "5 "П"+  Буклет  + Блог"

Сьогодні ми працювали над створенням рекламного буклету та блогу.
Підмітила для себе цікавинки та знайшла нові моменти при роботі з паблішером та блогером.
Звернути увагу на меню "Налаштування" та оформлення буклету.



День третій "Думи мої,  думи..."

Коли багато невпорядкованої інформації, це важко. Проект - це виклик не тільки дітям, а й вчителеві. Адже на час проекту ми повинні бути не лише вчителем, а й лікарем. актором чи політиком... Ставити цікаві питаття з часом стає легше.

День четвертий "Попытка не пытка" (вибачайте за каламбур)

Сьогодні був плідний день, ми продовжували обговорення ключових питань проектів, і я спіймала себе на думці, що мені легше створити питання для колеги, аніж собі. Тобто фраза "Каждий мнит себя статегом  - видя бой со стороны" має особливу цінність. Як сказав великий Кобзар "Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь". Це вже лірика, але обговорення ключового питання може вивести ваш проект на дуже високий рівень. Не нам "спорить" з класиком.  Далі буде...


День пятий "Критичне мислення"+"Авторське право" = медіаграмотність

Як легко нас ввести в оману, якщо ми цього самі захочемо (і не тільки...). Медіаосвіта, в теперішньому світі інформаційного засилля стане тією соломинкою, яка може втримати нас на плаву. Критичне мислення не тільки педагога, а своїх учнів повинно стати першочерговую метою нової школи. Авторське право - вже краще, але не завжди...




День шостий "Інфографіка"та навчальні цілі...

Інфографіка – це візуальне відображення даних, що містить невелику за обсягом, але значиму і правильно оформлену інформацію. Однак інфографіку слід не тільки споживати, але і створювати – це корисно для ваших проектів.  Взагалі це дуже класно, та корисно буде в роботі. Вже маю декілька ідей не тільки для інформатики, але й для виховних заходів. 
Знайшла, коли шукала інформацію про роботу з редакторами інфографіки  Можливо комусь буде корисно.
Ну, а щодо цілей, то як у класика...  ( див. день четвертий)

День сьомий "Ментальні карти" та "Формуюче оцінювання" 

Переконалася, що блок оцінювання повинен  бути готовим у вчителя майже на самому початку проекту. Так учням буде легше йти у вірному напрямку. Критерії оцінювання допомагають не тільки дітям, але  й куратору проекта.

День восьмий "Диференціація навчання" та "Фасилітація" 

Сьогодні ми обговорювами що таке фасилитація та диференціаційне оцінювання. Для мене стало несподіванкою як важко придумати завдання для обдарованого учня, але з урахуванням таблиці множинного інтелекту Гарднера я з цим впоралася. Дякую своїм тренерам та одногрупникам за обговорення деферентації навчання. Для себе теорія при проведенні курсів такаж важлива, як і інструментарій.

День дев'ятий "Відеоредактори" та  остання стометрівка

Сьогодні мені працювати було весело.  Сервіси Google (YouTube) вкотре мене здивував. Ось де  потрібно дійсно відслідковувати зміни в інструментах та можливостях. Весь час працювала над ліквідацією недоліків в своїй роботі.

День десятий "Покой нам только снится"   

Сьогодні нарешті захист наших робіт. Колеги здивували своїми проектами. всі підійшли до поставлених задач відповідально та творчо. Деякі з них хочу провести зі своїми дітьми (обов'язково зі збереженням авторських прав творців). Дякую всім хто був зі мною всі ці 10 днів. Терпіння вам та творчої наснаги.

Немає коментарів: