День перший “Знакомство”
Приятно было увидеть своих “постоянных” кураторов :)
Учиться люблю всегда, но директор думает иначе :(
Понравилась группа, и то что нас не очень много (на удивление).
Закрепила работу со слоями в гугл-картах.
Творческое задание “Знакомство” дало уверенность в том что у нас не будет стандартных шаблонов.
Надеюсь, полет творческой мысли у нас не прервется на протяжении всех дней учебы.
Сьогодні ми працювали над створенням рекламного буклету та блогу.
Підмітила для себе цікавинки та знайшла нові моменти при роботі з паблішером та блогером.
Звернути увагу на меню "Налаштування" та оформлення буклету.
Звернути увагу на меню "Налаштування" та оформлення буклету.
День третій "Думи мої, думи..."
Коли багато невпорядкованої інформації, це важко. Проект - це виклик не тільки дітям, а й вчителеві. Адже на час проекту ми повинні бути не лише вчителем, а й лікарем. актором чи політиком... Ставити цікаві питаття з часом стає легше.
Сьогодні був плідний день, ми продовжували обговорення ключових питань проектів, і я спіймала себе на думці, що мені легше створити питання для колеги, аніж собі. Тобто фраза "Каждий мнит себя статегом - видя бой со стороны" має особливу цінність. Як сказав великий Кобзар "Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь". Це вже лірика, але обговорення ключового питання може вивести ваш проект на дуже високий рівень. Не нам "спорить" з класиком. Далі буде...День четвертий "Попытка не пытка" (вибачайте за каламбур)
День пятий "Критичне мислення"+"Авторське право" = медіаграмотність
Як легко нас ввести в оману, якщо ми цього самі захочемо (і не тільки...). Медіаосвіта, в теперішньому світі інформаційного засилля стане тією соломинкою, яка може втримати нас на плаву. Критичне мислення не тільки педагога, а своїх учнів повинно стати першочерговую метою нової школи. Авторське право - вже краще, але не завжди...
Інфографіка – це візуальне відображення даних, що містить невелику за обсягом, але значиму і правильно оформлену інформацію. Однак інфографіку слід не тільки споживати, але і створювати – це корисно для ваших проектів. Взагалі це дуже класно, та корисно буде в роботі. Вже маю декілька ідей не тільки для інформатики, але й для виховних заходів.
День шостий "Інфографіка"та навчальні цілі...
Знайшла, коли шукала інформацію про роботу з редакторами інфографіки Можливо комусь буде корисно.
Ну, а щодо цілей, то як у класика... ( див. день четвертий)
Ну, а щодо цілей, то як у класика... ( див. день четвертий)
День сьомий "Ментальні карти" та "Формуюче оцінювання"
Переконалася, що блок оцінювання повинен бути готовим у вчителя майже на самому початку проекту. Так учням буде легше йти у вірному напрямку. Критерії оцінювання допомагають не тільки дітям, але й куратору проекта.
День восьмий "Диференціація навчання" та "Фасилітація"
Сьогодні ми обговорювами що таке фасилитація та диференціаційне оцінювання. Для мене стало несподіванкою як важко придумати завдання для обдарованого учня, але з урахуванням таблиці множинного інтелекту Гарднера я з цим впоралася. Дякую своїм тренерам та одногрупникам за обговорення деферентації навчання. Для себе теорія при проведенні курсів такаж важлива, як і інструментарій.
День дев'ятий "Відеоредактори" та остання стометрівка
Сьогодні мені працювати було весело. Сервіси Google (YouTube) вкотре мене здивував. Ось де потрібно дійсно відслідковувати зміни в інструментах та можливостях. Весь час працювала над ліквідацією недоліків в своїй роботі.
День десятий "Покой нам только снится"
Сьогодні нарешті захист наших робіт. Колеги здивували своїми проектами. всі підійшли до поставлених задач відповідально та творчо. Деякі з них хочу провести зі своїми дітьми (обов'язково зі збереженням авторських прав творців). Дякую всім хто був зі мною всі ці 10 днів. Терпіння вам та творчої наснаги.
Немає коментарів:
Дописати коментар